Löytyykö Harjunpään sarjasta tehty elokuva (ohjaaja Åke Lindman), 1993, "Harjunpää ja kiusantekijät" VHS-kasettina tai DVD:nä lainattavaksi pääkaupunkiseudulla…

Kysytty

Löytyykö Harjunpään sarjasta tehty elokuva (ohjaaja Åke Lindman), 1993, "Harjunpää ja kiusantekijät" VHS-kasettina tai DVD:nä lainattavaksi pääkaupunkiseudulla ? Rikosromaani, mihin ko. elokuva perustuu on Matti Yrjänä Joensuun kirjoittama.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin seudun kirjastoista ei näytä löytyvän Åke Lindmanin Harjunpää ja kiusantekijät -elokuvaa. Helsingin seudulla sitä on saatavilla äänikirjana ja alkuperäisenä Matti Yrjänä Joensuun romaanina.
www.helmet.fi
- Elokuvan on aikanaan julkaissut videolla BTJ kirjastopalvelu.
Videokasettia on saatavilla muista Suomen kirjastoista. Esim. Tampere tai Hämeenlinna.
Kysykää elokuvaa kaukolainaksi lähimmästä Vantaan kaupunginkirjaston toimipisteestä.