Löytyykö harjaantumisopetuksen oppilaiden käsityön oppimisesta/opetuksesta kirjallisuutta? Teoksia Suomesta, Ruotsista tai muualta maailmasta? Apukoulusta tai…

Kysytty

Löytyykö harjaantumisopetuksen oppilaiden käsityön oppimisesta/opetuksesta kirjallisuutta? Teoksia Suomesta, Ruotsista tai muualta maailmasta? Apukoulusta tai perusopetuksesta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos etsii http://www.helmet.fi -sivustolta aiheesta kirjoittamalla hakuruutuun käsityö, opetus saa 34 osumaa. Tarkennetulla haulla (pienellä tekstillä hakulaatikon alapuolella) voi kirjoittaa hakusanoiksi käsityö ja perusopetus tai alkuopetus tai oppiminen tai tukiopetus. Silloin tulokseksi saa yhdeksän osumaa.
Suomalaisilla asiasanoilla saa myös ruotsin- ja englanninkieliset osumat rajaamalla kielen Rajaa-valikosta. Ruotsiksi voi myös kokeilla sanoilla hantverk, undervisning ja lärande, englanniksi handcraft, education. Yliopistojen ja korkeakoulujen yhteistietokannasta Melindasta http://melinda.kansalliskirjasto.fi/F/ voi myös etsiä samoilla asiasanoilla.