Löytyykö Espoon kirjastoista videona tai dvd:nä Ylen tv-ohjelmasarjaa "Suomalaisia kuvia"?

Kysytty

Löytyykö Espoon kirjastoista videona tai dvd:nä Ylen tv-ohjelmasarjaa "Suomalaisia kuvia"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomalaisia kuvia, 8- osainen matka kuvataiteemme historiaan, esitettiin televisiossa vuonna 1998 ja uusittiin v. 2002. Kysymäänne videota on voinut ostaa Yleisradion tallennemyynnistä sekä Helsingin yliopiston Avoimen yliopiston kurssin yhteydessä. Jos on ostanut videon, on avoimen yliopiston kurssimaksu ollut 50 euroa suurempi (220 euroa/270 euroa).

Tämä video eikä myöskään DVD- levy kuulu valitettavasti HelMet- kirjastojen eli pääkaupunkiseudun yleisten kirjastojen kokoelmiin.