Löytyykö Espoon kirjastoista tuttuja lastenkirjoja kuten esim. Pekka Töpöhäntä venäjäksi?

Kysytty

Löytyykö Espoon kirjastoista tuttuja lastenkirjoja kuten esim. Pekka Töpöhäntä venäjäksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yksi Pekka Töpöhäntä löytyy venäjän kielellä.

Prikljutšenija Beshvostika Pelle : skazotšnyje povesti / Josta Knutsson

Helmet haulla löytyy muitakin tuttuja klassikoita. Hae kirjan nimellä esim. Nalle Puh (nimi kannattaa pitää yksinkertaisena, koska kaikkia tuttuja kirjoja ei ole käännetty venäjäksi) Rajaa haun tulos kirjaksi ja kielellä venäjä. http://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Snalle%20puh__Ff%3Afacetlanguages%3Arus%3Arus%3Aven%C3%A4j%C3%A4%3A%3A__Ff%3Afacetmediatype%3A1%3A1%3AKirja%3A%3A__Orightresult__U__X0?lang=fin&suite=cobalt

Mukavia lukuhetkiä.