Löytyykö espanjalaisen runoilijan ja sisällissodassa murhatun Frederico Carsia Lorcan elämänkertaa suomeksi?

Kysytty

Löytyykö espanjalaisen runoilijan ja sisällissodassa murhatun Frederico Carsia Lorcan elämänkertaa suomeksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Francisco Umbralin kirjoittama Lorca, kirottu runoilija (Lorca, poeta maldito, suom. Tarja Roinila ja Terhi Suutarinen, 2005) on ainoa suomennettu Federico Carcía Lorcan elämäkerta.

Alla olevasta linkistä voit tarkistaa teoksen saatavuuden Outi-kirjastoissa.

https://outi.finna.fi/Record/outi.702920