Löytyykö enää mistään Elsa Beskovin kirjoittamaa Satukirjaa, jossa on mm. sadut Prinsessa Sinilei ja hänen veljensä sekä Tapani Vaihdokas?

Kysytty

Löytyykö enää mistään Elsa Beskovin kirjoittamaa Satukirjaa, jossa on mm. sadut Prinsessa Sinilei ja hänen veljensä sekä Tapani Vaihdokas?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sadut löytyvät Beskowin kirjasta Satukirja. Yksittäisten satujen etsimisessä toimii oivana apuna Kallion kirjaston Satukortisto http://pandora.lib.hel.fi/kallio/sadut/, joka on vapaasti käytettävissä.