Löytyykö eKirjastosta kielikursseja?

Kysytty

Löytyykö eKirjastosta kielikursseja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastojen on mahdollista hankkia kielikurssimateriaaleja sähköisessä muodossa, mutta omalla kirjastokimpallasi Ratamolla näytti olevan vain kielioppimateriaaleja suomen kieltä opiskeleville. Joillakin muilla kirjastoilla (esim. Helmet) on LingoPro-sarjan englannin, ruotsin ja saksan e-oppimateriaaleja. Ne ovat interaktiivisia ohjelmia, joiden avulla voi hioa myös suullista viestintää kirjallisen lisäksi.

Perinteisempiä kielikursseja on myös saatavilla sähköisenä. Niitä voit tutkia eKirjastossa osoitteessa http://ekirjasto.kirjastot.fi/ekirjat/kielikurssit-ja-sanakirjat/title

Halutessasi voit ehdottaa näitä hankittavaksi myös omaan kirjastoosi.