Löytyykö Audi 80 2.0E B4 -92 korjausopasta suomeksi tai englanniksi? Saksaksi tiedän että on..

Kysytty

Löytyykö Audi 80 2.0E B4 -92 korjausopasta suomeksi tai englanniksi? Saksaksi tiedän että on..

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Piki-kirjastoissa ei ole Audi 80 vuosimallin -92 korjausopasta. Alfamer-kirjakaupan valikoimastakaan niitä ei tällä hetkellä näyttänyt löytyvän.
Ainoastaan saksaksi löytyy Oulun kaupunginkirjastosta korjausopas ao mallille. Teos on tällä hetkellä lainassa. Teoksen nimi on So wird's gemacht: pflegen, warten, reparieren. Teos on mahdollista tilata kaukolainana.