Löytyykö arkistosta Tekniikan Maailman lehteä 11/2008 ?

Kysytty

Hei,

Löytyykö arkistosta Tekniikan Maailman lehteä 11/2008 ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tekniikan Maailma -lehden nro 11/2008 voi lainata Espoossa kirjasto Sellosta ja Helsingissä Rikhardinkadun kirjastosta. Lehteä ei tarvitse käydä hakemassa kyseisistä kirjastoista vaan sen voi myös varata omaan kirjastoon.

Lehti löytyy myös Itäkeskuksen ja Pasilan kirjastoista, mutta sitä ei saa lainaan. Lehden artikkeleista voi pyytää tai käydä ottamassa kopioita.