Löytyvätkö laulun "Glada grodan" nuotit jostakin Elsa Beskowin satukirjasta? Kuka on tehnyt melodian?

Kysytty

Löytyvätkö laulun "Glada grodan" nuotit jostakin Elsa Beskowin satukirjasta? Kuka on tehnyt melodian?

Vastaus

Vastattu

Olisiko etsityn kappaleen nimi Glada grodans restaurang? Sellainen löytyy Makadam-yhtyeen levyltä Blomsterfesten. Kappaleen tekijätiedot on kreditoitu vain yhtyeen nimelle.

Levyn kansilehdessä kerrotaan seuraavasti:

Blomsterfesten bygger på Elsa Beskows böcker Blomsterfesten i täppan och Solägget. Text och musik av Makadam förutom sång 9, 12 och 13 där Elsa Beskow skrivit texten.

Musikteatergruppen Makadam består av Carina Borgström: gitarr, sång, Ingrid Brännström: dragspel, synth, flygel, sång, Sanna Källman: cello, slagverk, sång, Madeleine Stenmark: fiol, sång.

Övriga medverkande: Patrik Rydman: ghatam, vispar, Michael Andersson: djembetrumma, triangel.

Berättare: Anna-Kristina Kallin.

Levyä ei löydy Helmet-kokoelmasta, mutta tarvittaessa sen saa kaukolainaksi.