Otsikko
Löytyiskö nuotteja haaveileva hanuri viljo Marttilan tekemänä. Veikko Ahvenaisen musettevalssi ei ole sama.

Kysytty

Löytyiskö nuotteja haaveileva hanuri viljo Marttilan tekemänä. Veikko Ahvenaisen musettevalssi ei ole sama.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Viola-tietokannan mukaan Viljo Marttilan sävellyksestä Haaveileva hanuri ei löydy nuottijulkaisua. Sävellyksen käsikirjoituksesta on kuitenkin saatu valokopio, jota säilytetään Musiikkiarkistossa ( info@musiikkiarkisto.fi puh. (09) 757 0040). Kopiota ei lainata, mutta sitä voi Musiikkiarkistossa tutkia. Kannattaa ottaa arkistoon yhteyttä ja neuvotella asiasta.

Heikki Poroila

1 ääntä

Kommentit

Löytyy