Löytyiskö hyviä kirjoja mainostamisen psykologiasta?

Kysytty

Löytyiskö hyviä kirjoja mainostamisen psykologiasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavissa kirjoissa käsitellään mainontaa ja mainonnan psykologiaa:
Karvonen, Erkki, Elämää mielikuvayhteiskunnassa, Gaudeamus, 1999
Mustonen, Anu, Mediapsykologia, WSOY, 2001.
Mether, Jari. Tuntematon asiakas : mielikuvasta ostopäätökseen, WSOY, 1994.
Mainoskuva - mielikuva / toimittanut Kimmo Lehtonen, VAPK-kustannus, 1991.
Nykyaikainen markkinointiviestintä, WSOY, 1993.
Rope, Timo. Mielikuvamarkkinointi, Weilin + Göös, 1987.
Rope, Timo. Markkinointipsykologia : väylä asiakasmieleiseen markkinointiin, Talentum, 2003.
Suoniemi-Särkijärvi, Leena, Kaikkiko kaupan? : miten mainonta meille myy, Suomen kuluttajaliitto, 1992.

Lisää aineistoa voit etsiä HelMet-aineistohausta,
http://www.helmet.fi . Valitse aihehaku ja kirjoita hakusanaksi mainonta.