Löytyisiköhän tätä kautta tietoa kirjasta, jota selailin todella kauan sitten..? Muistan ainoastaan että kirjan nimi oli ”Kolme”, ja päähenkilön (?) sukunimi…

Kysytty

Löytyisiköhän tätä kautta tietoa kirjasta, jota selailin todella kauan sitten..? Muistan ainoastaan että kirjan nimi oli ”Kolme”, ja päähenkilön (?) sukunimi oli Rasko. En muista tarinasta mitään muuta kuin että lopussa Rasko sai tietää että hänen vaimollaan on rakastaja, ja kirja päättyi mustasukkaisuudesta seonneen Raskon tekemään kolmoissurmaan. Googlesta en ole löytänyt mitään tähän kirjaan liittyvää tietoa enkä kirjailijan nimeä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Juhani Peltosen romaani Kolme vuodelta 1969.

Kolme Kirjasammossa https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aateos_22609