Löytyisikö Turun kirjastosta mahdollisesti "Kawasaki ZZR 1100 ->1992 Owners Manual" tai vastaava repair manual joko englanniksi tai suomeksi? Ainakin Haynes on…

Kysytty

Löytyisikö Turun kirjastosta mahdollisesti "Kawasaki ZZR 1100 ->1992 Owners Manual" tai vastaava repair manual joko englanniksi tai suomeksi? Ainakin Haynes on tehnyt näitä autoille...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Raision kirjastosta löytyy teos "Kawasaki ZX900, 1000 & 1100 Liquid cooled fours : service and repair manual". Teos on vuodelta 1999. Tekijä on Mark Coombs.

Voit hakea teoksen tiedot esille Vaski-verkkokirjastossa: https://www.vaskikirjastot.fi

Verkkokirjastossa on teoksen lisätietoihin, jossa luetellaan mallit jotka teos sisältää, kirjoitettu merkinnän ZX1100 D perään suluissa merkintä ZZ-R1100.

Tämä antaa olettaa, että teos sisältää ainakin jotain tietoa kyseisestä mallista.

Voi tilata kyseisen teoksen Raisiosta. Tilauksen voi tehdä verkkokirjaston kautta sisäänkirjautumalla käyttäjätunnuksella ja salasanalla, tai paikan päällä Turun kaupunginkirjaston (tai jonkin muun Vaski-kirjaston) toimipisteissä.

Verkosta löytyy PDF-tiedostomuodossa Kawasaki Motorcycle Service Manual malleille Ninja ZX-11 ja ZZ-R1100. Huolto-/korjausopas on vuodelta 1994.

Tässä linkki tiedostoon: http://motorhead.jactup.com/ZX-11/tech/ZX11_Service_93_01-converted.pdf