Löytyisikö Tony Hatchin säveltäjät nuotit "Beautiful in the Rain, Petula Clark lauloi

Kysytty

Löytyisikö Tony Hatchin säveltäjät nuotit "Beautiful in the Rain, Petula Clark lauloi

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappaleesta "Beautiful in the Rain" tai sen suomennoksesta "Kolmatta linjaa takaisin" löytyy nuotteja useista nuottikirjoista. Näihin kuuluvat Suuri toivelaulukirja 6, Suuri pop-toivelaulukirja 5 ja Suuri iskelmätoivelaulukirja.

Tästä näet kyseiset nuottikirjat ja niiden saatavuuden alueesi kirjastoissa.