Löytyisikö tietoa siitä, kenen teksti ja missä julkaistu alkaa seuraavasti: KARTAN SISÄLLYS Alku........................................................00 I …

Kysytty

Löytyisikö tietoa siitä, kenen teksti ja missä julkaistu alkaa seuraavasti:

KARTAN SISÄLLYS
Alku........................................................00

I
Rinteiden kaltevuudet............................00
Syvänteiden sameudet..........................00
Puolukan kukinta...................................00

Vastaus

Vastattu

Kartan sisällys on Kari Aronpuron runo kokoelmasta Rihmasto : uutta iloista kirjoitusta (Kirjayhtymä, 1989). Se sisältyy myös Vesa Haapalan kokoamaan Aronpuro-valikoimaan Retro 1964-2008 (ntamo, 2010).