Otsikko
Löytyisikö tietoa laulajasta joka käytti nimeä Lisbeth, sillä en oikein usko seuraavista linkeistä avautuvia selityksiä. http://www.kysy.fi/kysymys/heippa-kuka…

Kysytty

Löytyisikö tietoa laulajasta joka käytti nimeä Lisbeth, sillä en oikein usko seuraavista linkeistä avautuvia selityksiä.
http://www.kysy.fi/kysymys/heippa-kuka-solisti-lisbeth

Itselleni nousi kaukainen muistikuva hänestä vaaleatukkaisena hoikkana nättinä neitosena joskus kauan sitten kun olin vielä alaikäinen, ja hän oli esiintymässä Kesälahdella Rajavaaran lavalla.
Vuotta en muista sen enempää kuin mitään muutakaan tuosta hetkestä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lisbethin oikea nimi on Elisabeth Mesterton ja hän asuu nykyisin Tanskassa Kööpenhaminan lähettyvillä. Hänen yhtyeensä kulki silloin nimellä Lisbeth ja Medium. Ennen Mediumia säestävänä yhtyeenä Lisbethillä on ollut mm. Power Clan. Tämä Lisbeth on levyttänyt 1969 Columbia-levymerkille singlen, jossa kappaleina Boom bang a bang ja Äitisi tietää sen. Tiedot on saatu suoraan Medium-yhtyeen säestäjältä