Löytyisikö tietoa diplomi-insinööri Matti Jalavan diplomityöstä mistä aiheesta hän on tehnyt diplomityön ja milloin sekä missä?

Kysytty

Löytyisikö tietoa diplomi-insinööri Matti Jalavan diplomityöstä mistä aiheesta hän on tehnyt diplomityön ja milloin sekä missä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teos ”Tekniikan akateemiset ja arkkitehdit 2011” (Tekniikan akateemisten liitto TEK, 2012) tietää kertoa, että Jalava on opiskellut Teknillisessä korkeakoulussa ja valmistunut 2001. Soitin sinne ja sieltä kerrottiin, että diplomityön nimi on ”Online analytical processing and strategic decision making”. Otsikko kertonee aiheesta.