Otsikko
Löytyisikö teiltä Sieluni Soitto- valssin nuotteja? Säveltäjä Risto Nygvist. Kiitos.

Kysytty

Hei! Löytyisikö teiltä Sieluni Soitto- valssin nuotteja? Säveltäjä Risto Nygvist. Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Risto Nyqvistin säveltämä Sieluni soitto on julkaistu nuottikokoelmassa Vuokon helpot nuotit 3 (2020, ISMN 979-0-9001743-2-1).

Nuotti löytyy Turun kaupunginkirjaston kokoelmista. Nuotin voi tilata kaukolainaksi oman kirjaston kautta.

Nuotin tiedot Kansalliskirjaston Finna-haussa

Saatavuustiedot