Löytyisikö tätä radiosta tullutta ohjelmaa? onkohan tallennettu cd:lle tai kasetille? Kritiikin kannukset 1990/ohjelma: Huhtamäki – Rahkonen: Rahkonen -…

Kysytty

Löytyisikö tätä radiosta tullutta ohjelmaa? onkohan tallennettu cd:lle tai kasetille?

Kritiikin kannukset 1990/ohjelma: Huhtamäki – Rahkonen: Rahkonen - Pohjanmaa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kritiikin kannukset on Suomen arvostelijain liiton vuosittain jakama palkinto ja vuonna 1990 sen sai Rahkonen-radioteostyöryhmä.

Etsitty ohjelma lienee Radioateljee esittää : Rahkonen-Pohjanmaa.

Ohjelaman on kirjoittanut Keijo Rahkonen ja sen on ohjannut Harri Mäki-Rahkonen.

Ohjelma on tallennettu Ylen Arkistoon, mutta siitä ei ole julkaistu myytävää tallennetta.

Yle Arkistomyynnin kautta on mahdollista tilata maksullisia kopioita Ylen arkisto-ohjelmista. Arkistomyynti selvittää mm. tekijänoikeuskysymykset ja niistä riippuu myös se, voidaanko asiakkaalle tehdä kopio.

Kannattaa olla yhteydessä Arkistomyyntiimme

arkisto.myynti@yle.fi
Palvelunumero 09 1480 3100, arkisin klo 9-15
http://yle.fi/yleisradio/yle-myynti/arkistomyynti

7 ääntä

Kommentit