Löytyisikö tälle kirjalle nimi ja tekijä: kirjailija on suomalainen nainen, kirjan päähenkilö on Frank, joka työskentelee ison tavaratalon eri osastoilla…

Kysytty

Löytyisikö tälle kirjalle nimi ja tekijä: kirjailija on suomalainen nainen, kirjan päähenkilö on Frank, joka työskentelee ison tavaratalon eri osastoilla. Kirjan nimeenkin liittyi "tavaratalo", kirjassa kaunis piirroskuvitettu kansipaperi. Teon on tietääkseni uusi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimäsi kirja on varmaankin Meri Kuusiston Vuosi tavaratalossa (Otava, 2018). Alla olevasta linkistä voit lukea kuvauksen teoksesta.

http://armas.btj.fi/request.php?id=f55f7189859e3777&pid=9789511315643&q…