Löytyisikö suomenkielisiä lastenkirjoja aiheesta myöhästely, myöhästyminen ja ajoissa oleminen?

Kysytty

Löytyisikö suomenkielisiä lastenkirjoja aiheesta myöhästely, myöhästyminen ja ajoissa oleminen?

Vastaus

Vastattu

Kirjastoista löytyviä kiireeseen, myöhästelyyn ja ajoissa olemiseen liittyviä kirjoja:

Kuvakirjat:

-Bergström, Gunilla (1 p. 1977): Mikko Mallikas panee töpinäksi
-Birck, Jan (2018): Sara ja Takku : varastetun ajan tapaus
-Erickson, Karen (1989): Osaan lähteä ajoissa
-Herätys Wilson! (2010)
-Jüngling, Christine (2012): Vähän aikaa vielä!
-Kunnas, Mikko (2005): Jopas sattui, Noksu
-McKee, David (2018): Elmerin kävelyretki
-Teräs, Mila (2015): Hämärinkäinen
-Marlow, Layn (2008): Jo loppui hoppu
-Kalliola, Anne (2006): Veka viilettää
-Morton-Shaw, Christine (2004): Herra Jalon kumma kotimatka

Sadut:

-Erkkilä, Leena (2007): Lentävät satutossut -teoksesta sadut: Kana myöhästyy junasta ja Kukko myöhästyi junasta
-Laulajainen, Leena (2009): Tulen ja jään saari -teoksesta satu: Kadonnut peili
-Marttinen, Tittamari (2001): Tarinatiikeri-teoksesta satu Etanan elämää
-Pohjonen, Eila (2008): Soliseva satulähde

Lasten romaanit:

-Kuutti, Maria (2016): Anna ja Elvis ja verraton vaari
-Nöstlinger, Christine (1989): Eppu ja vikinätauti

Lasten tietokirjat:

- Scheffler, Ursel (2005): Hups, ollaan ihmisiksi! : hauska käytöskirja lapsille
- Vaismaa, Marketta (2018): Aikakirja

Kello-aiheiset kirjat:

-Cantillon, Eli A (2013):12 kirjani : kirja kahdestatoista ja kellonajoista
-Freeman, Tor (2013): Nappe Nallen puuhakas päivä
-Hill, Eric (2016): Paljonko kello on, Puppe?
-Miler, Zdeněk (2014): Myyrän kellokirja