Löytyisikö SOINNUT kansanlauluun Hän aikoi luoksein tulla?

Kysytty

Löytyisikö SOINNUT kansanlauluun Hän aikoi luoksein tulla?

Vastaus

Vastattu

"Hän aikoi luoksein tulla" -laulu sisältyy sointumerkein mm. seuraaviin nuotteihin:

Suomalaisia kansanlauluja (sovittanut Olli Heikkilä; F-Kustannus, 2004; melodia e-mollissa)

Suuri kansanlaulukirja : 500 suomalaista kansanlaulua (sovittanut Olli Heikkilä; Warner/Chappell Music Finland, 1996; melodia e-mollissa)

Suuri toivelaulukirja. 5 (sovittanut Nacke Johansson; Fazer, Suuri suomalainen kirjakerho, 1983; melodia g-mollissa)

Kansanmusiikki. 1, Laulusävelmiä (Suomen kunnallisliitto, 1977; melodia a-mollissa)

108 kitaralaulua (kokoelmasta Duettokirja 1, sovittanut Emil Kauppi; Fazerin Musiikkikauppa, 1974; melodia h-mollissa)