Otsikko
Löytyisikö sanoja, tekijää, säveltäjää mahd. nuotteja lastentarhassa 1920-luvulla laulettuun lauluun, jossa mm. säkeet: "Kas lastentarhassa laulelemme, me…

Kysytty

Löytyisikö sanoja, tekijää, säveltäjää mahd. nuotteja lastentarhassa 1920-luvulla laulettuun lauluun, jossa mm. säkeet:
"Kas lastentarhassa laulelemme, me väki kultaisen keväimen"
ja
"lemmenkukka ja orvokki sinikellot ihanat"

Vastaus

Vastattu

Ikävä kyllä vastausta tähän ei löytynyt. Tunnistaisiko joku lukijamme, tai osaisiko antaa lisätietoja?