Löytyisikö romaaneja, jotka kertovat eri kulttuureihin (esim. Afrikka, Kiina) kuuluvista nuorista ja kirjoittajana olisi nuori itse (ei eurooppalainen,…

Kysytty

Löytyisikö romaaneja, jotka kertovat eri kulttuureihin (esim. Afrikka, Kiina) kuuluvista nuorista ja kirjoittajana olisi nuori itse (ei eurooppalainen, valkoihoinen)? Iältään 12-13-vuotiaille tarkoitettuja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen Nuorisokirjallisuuden Instituutti Tampereella on usein pystynyt vastaamaan tämän tyyppisiin kysymyksiin, joten kannattaisi ottaa yhteyttä sinne. Nettiosoite on: http://www.tampere.fi/kirjasto/sni/