Löytyisikö Pääkaupunkiseudun kirjastoista sellaista jossa vpidi digitoida vanhoja kaitafilmejä ja 8mm videokasetteja ?

Kysytty

Löytyisikö Pääkaupunkiseudun kirjastoista sellaista jossa vpidi digitoida vanhoja kaitafilmejä ja 8mm videokasetteja ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-sivuilta löytyy HelMet-kirjastojen palveluiden luettelo.

Kaitafilmien digitointi löytyy Sellon kirjastosta:
Sellon kirjaston pajassa voi digitoida kodin kaitafilmejä. Varaa aika (09)81657607. Varaa riittävän pitkä aika (jopa 10 krt. filmin katseluaika). Digitoitu filmi voidaan tallentaa esim. muistitikulle tai DVD-RW - levylle.
VHS-kasetteja voi digitoida Sellon lisäksi mm. Entressen, Myllypuron, Pasilan, Nöykkiön, Tapiolan ja Tikkurilan kirjastoissa. Myös kaupunkiverstaassa Mannerheimintie 22-24 on tämä mahdollisuus. Lisätietoja ja ajanvarausnumeroita löytyy HelMet-sivuilta palvelut-valikosta ja edellä mainittujen kirjastojen sivuilta.