Löytyisikö netistä tai kirjasta ohjeita vasta-alkajille trampoliinilla hyppelyyn?

Kysytty

Löytyisikö netistä tai kirjasta ohjeita vasta-alkajille trampoliinilla hyppelyyn?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yksi englanninkielinen trampoliinivoimistelun kirja ainakin on: Trampolining (written in association with British Gymnastics). Voimisteluseura Bouncesta kerrottiin, että suomenkielisiä kirjoja ei ole. Seurasta kerrottiin myös, että turvallisuuden takia harrastusta ei pidä aloittaa kirjasta opettelemalla. Paras tapa aloittaa trampoliinivoimistelu on liittyä seuraan, jossa on koulutetut ohjaajat. Tietoa seuroista löytyy Suomen voimisteluliiton sivujen kautta:

http://www.voimistelu.fi/voimistelutoiminta/lajit/trampoliinivoimistelu/