Löytyisikö neljäsluokkalaisille sopivaa kirjaa, jota voisin lukea aamunavauskirjan tapaan? Eli lyhyen pätkän päivittäin? Voisi olla joku "opettavainen",…

Kysytty

Löytyisikö neljäsluokkalaisille sopivaa kirjaa, jota voisin lukea aamunavauskirjan tapaan? Eli lyhyen pätkän päivittäin? Voisi olla joku "opettavainen", elämänkatsomuksellinen pidempi tarina tai koostua monista pienistä tarinoista..

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ehdottaisin seuraavia kirjoja:
Gleitzman, Morris: Konnan taivaassa
Puikkonen, Arja: Haloo, kuuleeko kaupunki
sekä Salminen, Hellevi: Pekko ja Jänis Joplin.
Tässä kolme "opettavaisia" tarinoita sisältävää lastenkirjaa, jotka sopivat juuri "nelosille".
Eivätkä luvutkaan ole liian pitkiä.