Löytyisikö mistään (lähinnä verkko/"paperi" lehdestä) suomeksi/englanniksi tuoretta kattavaa audioäänikorttien vertailua/testiä?

Kysytty

Löytyisikö mistään (lähinnä verkko/"paperi" lehdestä) suomeksi/englanniksi
tuoretta kattavaa audioäänikorttien vertailua/testiä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Artikkelitietokanta Aleksi antoi hakusanoilla äänikortit-testit kolme viitettä vuodelta 1999:
MikroPC 1999, nro 5: Äänikortteja kolmelle käyttäjäryhmälle; Tietokone 1999, nro 2: PC:stä musiikkistudio; MikroBitti 1999, nro 1: Lisää nopeutta ja kolmiulotteista ääntä - uudistuvat äänikortit.

Helsingissä Pääkirjasto ja Rikhardinkadun kirjasto säilyttävät asianomaisia lehtiä. Alan verkkolehtien www-sivulle pääset esimerkiksi sivulta http://www.lib.hel.fi ja sieltä Lehdet sekä vapaasanahakuun hakusanaksi atk.