Löytyisikö lapselle loru-/riimikirjoja, joissa lapsi voi itse keksiä/jatkaa loppuriimin?

Kysytty

Löytyisikö lapselle loru-/riimikirjoja, joissa lapsi voi itse keksiä/jatkaa loppuriimin?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti kukaan ei vielä näytä keksineen tehdä sellaisia kirjoja.

Nettisivuja, videoita, tehtäviä ja ostettavia pelejä kyllä löytyy.

Esim. Lukimatka, Pedanet, Maria Blombergin blogisivut ja Aikapuu

Kirjastosta löytyy lisäksi erilaisia loru ja runokirjoja isoille ja pienille Vaarakirjastot sekä riimittelystä kertovia kirjoja Vaarakirjastot.

Ääneenlukiessa myös ne käyvät lorutuspahjiksi.

0 ääntä

Kommentit

Tällainen kirja on ainakin Elsa Beskow: Hattulan väki (Hattstugan).