Löytyisikö kirjoja survivalismista eli selvitymisestä kriisissä/katasfofissa jne. tai luonnossa selvitymisestä

Kysytty

Löytyisikö kirjoja survivalismista eli selvitymisestä kriisissä/katasfofissa jne. tai luonnossa selvitymisestä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä kirjallisuutta aiheesta.

Bourdache, Kaci: Turvallinen koti : varautuminen ja väestönsuojelu taloyhtiössä (Kiinteistömedia, 2022)

Guerrero, Miguel: Opas kriisitilanteisiin (Karttakeskus, 2022)

Jormanainen, Juha: Selviydy äärioloissa (Metsäkustannus, 2018)

Källman, Stefan: Selviydy luonnon ehdoilla : retkeilijän turvallisuusopas (Karisto, 2001)

Tynkkynen, Timo: Omavaraisuus ja selviytyminen (Books on Demand, 2022)