Löytyisikö kirjoja/oppaita/tutkimuksia, jotka käsittelevät kuntien tiedottamista ja erityisesti tiedotusstrategioita ja niiden rakennetta sekä sisältöä yleensä?

Kysytty

Löytyisikö kirjoja/oppaita/tutkimuksia, jotka käsittelevät kuntien tiedottamista ja erityisesti tiedotusstrategioita ja niiden rakennetta sekä sisältöä yleensä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuntien tiedottamista käsittelevät ainakin seuraavat kirjat:
- Kunnan viestintä / [toimittanut Satu Tyry-Salo]
- Viestintäjohtaminen kuntahallinnossa : viestintä johtamisen apuvälineenä kuntahallinnossa / Reima T. A. Luoto
- Kunnallinen tiedottaminen ja Jaska Jokunen : tutkittua tietoa ja tutkimattomia tulkintoja / Pertti Hemanus
- Julkisesti palveluksessanne : paikallisviestinnän tienviittoja / toimittanut Marjatta Pöllänen ; [kirjoittajat: Seppo Aaltonen..et al.]
- Suomen kuntien tiedotustoiminnan peruskartoitus / [tekijä: Maija Taskila]

Aiheesta kirjoitettuja lehtiartikkeleita on mm. seuraavissa lehdissä
- Kuntalehti 2006, nro 11, s. 27-29 (Pietilä, Jyrki, Viestinnän haasteena kunnan ja kuntalaisten vuoropuhelu)
- Tietosuoja 2006, nro 1, s. 28-29 (Mikkonen, Tanja, Kuntien internettiedottaminen lisää avoimuutta