Löytyisikö kirjastosta alain cavalier ' n elokuvaa therese? Se kertoo lisieux' n teresan elämästä. On vuodelta 1986.

Kysytty

Hei, löytyisikö kirjastosta alain cavalier ' n elokuvaa therese? Se kertoo lisieux' n teresan elämästä. On vuodelta 1986.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti elokuvaa ei enää löydy kirjastojen valikoimista.

Pikaisella haulla löysin otteita elokuvasta Youtubesta.
Elokuva on myynnissä DVD:nä Amazon.com verkkokaupasta.