Löytyisikö jostain tilastoa EU-kansanäänestyksen tuloksista maakunnittain/kunnittain sekä lappilaisten suhtautumisesta EU:hun?

Kysytty

Löytyisikö jostain tilastoa EU-kansanäänestyksen tuloksista maakunnittain/kunnittain sekä lappilaisten suhtautumisesta EU:hun?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lapin maakuntakirjastosta löytyy aiheeseesi liittyen mm. seuraavaa:
Suomen EU-kansanäänestys 1994: raportti äänestäjien kannanotoista. 1994
Suomalaisten EU-kannanotot (vuodesta 1995-)
Suomen tilastollinen vuosikirja 1995 s. 512 (EU-jäsenyyden kannatus vaalipiireittäin)
EU-kansanäänestys 1994 (SVT Vaalit 1995:2)
Aikakauslehdistä vuodelta 1994 löytyy myös aiheestasi, esim Suomen kuvalehti
numeroista: 41, 42, 43 sekä Politiikka-lehdestä numeroista 2 ja 3, samoin Politiikka-lehdestä v, 1995, no. 2.
Varsinaista tietoa lappilaisten kannanotoista löydät 1994 Lapin kansoista, jos voit tulla selaamaan niitä Lappiosastolle.
Kehotan sinua myös kääntymään Lapin yliopiston Eurotietokeskuksen puoleen.
Voit myös vilkaista internet-osoitetta: http://europa.eu.int/comm/igc2000/dialogue/info/newsletter/bref_fi.htm