Löytyisikö jostain tietoa Elina Karjalaisesta. Hänen elämästään ym. vai olisiko mahdollista että hän olisi kirjoittanut omaelämänkerran?

Kysytty

Löytyisikö jostain tietoa Elina Karjalaisesta. Hänen elämästään ym. vai olisiko mahdollista että hän olisi kirjoittanut omaelämänkerran?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Löydät WSOY:n laatiman lyhyehkön kirjailijaesittelyn kustantamon sivuilta http://www.wsoy.fi/, osasta Kirjailijagalleria.

Teoksessa "Kotimaisia lasten- ja nuortenkirjailijoita : 3" /toim. Ismo Loivamaa. BTJ Kirjastopalvelu, 2001, on sivuilla 107-111 artikkeli Elina Karjalaisesta.

Elina Karjalainen on kirjoittanut myös omaelämäkerrallisen romaanitrilogian "Isän tyttö : lapsuuden muistelmia" (1999), "Villit vuodet : muistelmia toimittajavuosilta" (2000) ja "Koskesta suvantoon : muistelmia vanhenemisen vuosilta" (2001).