Löytyisikö jostain lainattavaksi kanadalaista elokuvaa "Liljat", "Lilies", "Les feluettes", vuodelta 1996? En ole keksinyt, miten yhdellä haulla voisi hakea…

Kysytty

Löytyisikö jostain lainattavaksi kanadalaista elokuvaa "Liljat", "Lilies", "Les feluettes", vuodelta 1996? En ole keksinyt, miten yhdellä haulla voisi hakea kaikista kirjastoista yhtä aikaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Elokuvaa Lilies (ohj. John Greyson, 1996) ei löydy kirjastoista. Ilmeisesti kirjastoilla ei ole lainausoikeutta kyseiseen elokuvaan. Kirjastojen kokoelmista voi hakea yhdellä kertaa monihakupalvelulla Frank. Se löytyy esim. Oulun kaupunginkirjaston sivuilta kohdasta Tiedonhaku. Videodivarista www.videodivari.fi elokuva Lilies löytyy, tosin ilman suomenkielistä tekstitystä.