Löytyisikö jostain kirjasta tai muualta suomeksi resepti kikherneranskalaisiin? Olen vain englanniksi nähnyt...

Kysytty

Löytyisikö jostain kirjasta tai muualta suomeksi resepti kikherneranskalaisiin? Olen vain englanniksi nähnyt...

Vastaus

Vastattu

Kikherne ranskalaisten ohjeita kannattaa jatkossa etsiä myös nimellä Panisset. Helsingin yliopiston ylioppilaskunnan blogissa Sofia on jakanut niiden valmistamisen suomenkielisen ohjeen. Samalla ohjeella saa kuulemma myös hyviä vege-pihvejä, joissa vain kypsennystapa vaihtuu. https://blogs.helsinki.fi/hyy-ymp/tag/ranskalaiset/