Löytyisikö jostain Eira Pättikankaan koko tuotanto aikajärjestyksessä?

Kysytty

Hei. Löytyisikö jostain Eira Pättikankaan koko tuotanto aikajärjestyksessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kansalliskirjaston Finna-haulla Pättikankaalta löytyy 22 kirjanimekettä. Tässä linkissä ne on järjestetty ilmestymisvuoden mukaan. Kansalliskirjaston Fennica-tietokanta sisältää tiedot kaikista Suomessa julkaistuista teoksista, mutta ei välttämättä omakustanteista ellei tekijä ole toimittanut niitä kirjastolle.

Kirjasampo-sivustolla on mainittu 19 Pättikankaan teosta. Siellä on myös kirjailijan elämäkertatietoja sekä tarkemmat kuvailut teoksista.