Löytyisikö hyviä tutkimuksia koskien naisjohtajuutta?

Kysytty

Löytyisikö hyviä tutkimuksia koskien naisjohtajuutta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä teoksia, jotka löytyivät asiasana-haulla liittyen naisiin ja johtajuuteen:
Henttonen, Elina: Teknologiayrittämisen sukupuoli : naiset miesten maailmassa / Elina Henttonen, Päivi Eriksson, Susan Meriläinen. Helsinki : [Helsingin kauppakorkeakoulu, 2003; Perheentupa, Britt-Marie: Kuuntele sukupuolesi viisautta / Britt-Marie Perheentupa ; toimittanut Terttu Etelämäki. Jyväskylä : Atena, 2001; Aaltio-Marjosola, Iiris: Naiset, miehet ja johtajuus / Iiris Aaltio-Marjosola. Helsinki : WSOY, 2001; Naiset ja miehet vallankahvassa : päätöksentekoindikaattoreita eri hallinnon aloilta ja organisaatioista / toimittanut Pia Pulkkinen. Helsinki : Tilastokeskus, 2000; Airisto, Lenita: Rautarouva ; Teräsmies : globaalilla markkinapaikalla / Lenita Airisto. Helsinki : Otava, 1998; Karento, Helena: "Olen tehnyt parhaani" : tutkimus naisista valtion ja kuntien johtajina ja vaativissa asiantuntijatehtävissä / Helena Karento. Tampere : Tampereen yliopisto, 1999; Onko huipulla tyyntynyt? = Changes at the top / toimittanut = edited by: Eeva-Sisko Veikkola. Helsinki : Tilastokeskus, 1999. Nuo olivat tuoreemmasta päästä. Lisää voi etsiä asiasanoilla naiset, johtaminen, johtajuus, johtajat.