Löytyisikö Helsingin kaupunkinkirjastosta nuotteja seuraavaan kappaleeseen: esittäjä Josh Groban, kappaleen nimi "You raise me up".

Kysytty

Löytyisikö Helsingin kaupunkinkirjastosta nuotteja seuraavaan kappaleeseen: esittäjä Josh Groban, kappaleen nimi "You raise me up".

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Josh Grobanin esittämä kappale "You raise me up" on Rolf Lovlandin ja Brendan Grahamin käsialaa. Kappaleen nuotit löytyvät esimerkiksi seuraavista teoksista:

Secret Garden (esitt.)
Collection : Piano, vocal, chords / Säv. Rolf Lovland... et al
Miami (FL) : Warner Bros., c2005
[Sanat (osittain), melodia, kosketinsoitin, sointumerkit, kitaran sointuotteet (osittain). Euroviisu-voittaja 1995. Norjalais-kelttiläisen duon instrumentit ovat viulu ja kosketinsoittimet]
ISBN 0-7579-3706-3

Top pop singles
Miami : Warner Bros., c2004
(Sanat, melodia, kosketinsoitin, kitarasoinnut. Helppoja sovituksia pianolle.)
ISBN 0-7579-2120-5

Hits 2004
[S.l.] : Notfabriken, 2004
(Sanat, melodia, sointumerkit)
ISBN 91-85041-53-X (sid.)

Greatest pop hits of 2004, 2005 : Piano, vocal, chords
Miami (FL) : Warner Bros., c2004
(Sanat, melodia, kosketinsoitin, sointumerkit, kitaran sointuotteet)
ISBN 0-7579-0227-8 (nid.)

Nuottien saatavuustilanteen voi tarkistaa HelMet-aineistohausta http://www.helmet.fi