Löytyisikö Airi Valkaman teoksia tai jotain artikkeleita oppimisvaikeuksista / hahmotushäiriöistä? Olen kiinnostunut myös kaikesta muista artikkeleista ja…

Kysytty

Löytyisikö Airi Valkaman teoksia tai jotain artikkeleita oppimisvaikeuksista / hahmotushäiriöistä? Olen kiinnostunut myös kaikesta muista artikkeleista ja teoksista, jotka käsittelevät hahmotushäiriöitä/oppimisvaikeuksia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston Verkkokirjastosta http://borzoi.kirja.turku.fi/Intro?formid=t_form2&sesid=1054539581 löytyy asiasanalla "oppimisvaikeudet" paljon teoksia, mm. Oppimisvaikeudet/ toim. Heikki Lyytinen (2002) ja Ei tyhmä vaan erilainen oppija / toim. Kaisa Strandén. Pelkästä hahmotushäiriöistä ei löydy kirjoja kirjastostamme, voit kokeilla myös asiasanoja "lukihäiriöt", "MBD-oireyhtymä". Airi Valkamaa on haastateltu useissa lehdissä, esim. Lastentarha 2002, n:o 4, s. 30-35 - lehti tulee käsikirjastoon ja siitä voi ottaa kopioita. Muita lehtiviitteitä voit tulla etsimään käsikirjaston artikkelitietokannoista, esim. Aleksista ja Artosta.