Löytäisitteko suomennoksen Dale Carnegien lausahdukselle: "Any fool can criticize, condemn and complain, and most fools do."

Kysytty

Löytäisitteko suomennoksen Dale Carnegien lausahdukselle: "Any fool can criticize, condemn and complain, and most fools do."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Internetistä löysin lausahduksesta tällaisen suomenkielisen version: "Jokainen idiootti osaa kritisoida ja tuomita. Ja useimmat tekevätkin niin."
Kirjastossa on Dale Carnegien kirja Miten saan ystäviä, menestystä, vaikutusvaltaa. Yritin selailla kirjaa, mutta ainakaan nopealla vilkaisulla en löytänyt siitä kyseistä lausahdusta. Kirja löytyy kuitenkin kirjaston hyllystä, jos haluat vielä itse katsoa sitä tarkemmin.