Löysin vuosia sitten kirpputorilta maalauksen pahvikehyksessä. Signeeraus löytyy. Missä vois selvittää, onko aito ja onko taululla rahallista arvoa.?

Kysytty

Löysin vuosia sitten kirpputorilta maalauksen pahvikehyksessä. Signeeraus löytyy.
Missä vois selvittää, onko aito ja onko taululla rahallista arvoa.?

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu

Onpa kaunis maalaus.

Sen arviointi kannattaa jättää asiantuntijoille esim. Huutokauppakamareilla on ilmaisia arvointipalveluita netissä. Niistä on tietoa tämänkin palvelun edellisissä vastauksissa. esim.https://www.kirjastot.fi/kysy/kaksi-taulua-jotka-maalattu-vuonna?language_content_entity=fi

Kysyit lisätietoa taiteilija Raoul Dufysta. Googlella löytyy melko hyvä Wikipedia-artikkeli.

Lisää tietoa löytyy myös Helmet-haulla. Taiteilija on mainittu mm.

Pinx : maalaustaiteen mestareita. 4 : Näkyvän maailman palapeli