Löysin luettelosta teoksen "Kokkolan yhteislyseo 1898-1948: historiikkia, muistelmia, opettaja- ja oppilaselämäkertoja" Toim. Lauri Savolainen,…

Kysytty

Hei

Löysin luettelosta teoksen "Kokkolan yhteislyseo 1898-1948: historiikkia, muistelmia, opettaja- ja oppilaselämäkertoja" Toim. Lauri Savolainen, Julkaisutoimikunta 1948

Kirja näytti olevan Pasilan kirjavarastossa. Miten pääsen lukemaan sitä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lauri Savolaisen toimittamaa teosta "Kokkolan yhteislyseo 1898-1948: historiikkia, muistelmia, opettaja- ja oppilaselämäkertoja" on Helmet-kirjastojen Pasilan varastossa yksi kappale. Toinen kappale on Kauniaisten kirjastossa. Kumpaakaan ei saa kotilainaan, joten sinun pitäisi käydä paikan päällä tutustumassa teokseen.

Mikäli haluaisit lainata teoksen kotiin, sinun kannattaa käydä Helsingin yliopiston kirjastossa Kaisa-talossa, jossa teos näyttää olevan lainattavissa kotiin.

https://finna.fi/Record/helka.2066630