Linnea Lahtisen ilmeisesti esittämän ja Siiri Lamerin kirjoittaman sekä Nestori Lahtisen säveltämän laulun "Kevättuuli se hauskasti hyppeli" nuotit

Kysytty

Linnea Lahtisen ilmeisesti esittämän ja Siiri Lamerin kirjoittaman sekä Nestori Lahtisen säveltämän laulun "Kevättuuli se hauskasti hyppeli" nuotit haluaisin löytää jostain. Laulu on julkaistu Anni Tannin leikkilauluja 1 -levyllä. Ja on laulu Spotifyssäkin kuultavana. Mutta mistä löytyisi säestysnuotit?

Vastaus

Vastattu

Laulun nuotit löytyvät ainakin sävelmäkokoelmasta Eläköön leikki!: leikkikenttien vanhoja laululeikkejä / Perinneleikit 2015

Kirjassa on nuotteja, sanoituksia ja leikkien ohjeita. Kannattaa tiedustella lähikirjastosta.

3 ääntä

Kommentit

Kiitos nopeasta vastauksesta :) Kaikkea ei google löydä mutta kirjastoammattilainen kyllä löysi heti.