Lautapelistä kysymäs jonka nimes on 3 t kirjaimella alkavaa sanaa kun olen ne unohtanut. siinä pelis laudas kuukaudet ja hienot kuukausien juttujen kuvat ja…

Kysytty

lautapelistä kysymäs jonka nimes on 3 t kirjaimella alkavaa sanaa kun olen ne unohtanut. siinä pelis laudas kuukaudet ja hienot kuukausien juttujen kuvat ja kuukausien numerot. mikähän sitten se pelin nimi muistaakohan sinä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on todennnäköisesti lapsille ja nuorille koululaisille suunnattu Tieto & taito & temppu -lautapeli. Pelissä on tietokilpailukysymyksiä, matemaattisia tehtäviä sekä liikunnallisia tehtäviä. Tieto & taito & temppu on oppimispeli, joka kehittää myös sanavarastoa ja siinä opitaan mm. juuri kuukausien ja vuodenaikojen käsitteitä. Pelissä liikutaan noppaa heittämällä pelilaudan ympäri.