Otsikko
Lausuin runoa rentukoita rentukoita tuolla helottaa joskus 1959 koulun kevätjuhlassa ja äitienpäiväjuhlassa.En muista kirjoittajaa,enkä löydä sanoja.

Kysytty

Lausuin runoa rentukoita rentukoita tuolla helottaa joskus 1959 koulun kevätjuhlassa ja äitienpäiväjuhlassa.En muista kirjoittajaa,enkä löydä sanoja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Rentukoita-runon kirjoittaja on Saara Heino. Runo sisältyy Heinon kirjaan Pienten iloksi : ohjelmaa alakouluikäisten juhliin (Valistus, 1955). Se löytyy myös kotimaisen lastenrunouden kokoelmasta Pieni aarreaitta. 3, Runoaitta (WSOY, 1993).