Laulun nimi on hukassa sanat menee näin se muisto joka tekee kipieää ja On mies laulaja

Kysytty

Laulun nimi on hukassa sanat menee näin se muisto joka tekee kipieää ja On mies laulaja

Vastaus

Vastattu

Kappale on nimeltään "Rakasta mua juuri näin". Sen on säveltänyt ja sanoittanut Raul Reiman. Laulu alkaa: "Rakasta mua juuri näin ole tänään sylissäin". Kertosäkeessä lauletaan: "Ja pidä hyvänä mua että jää se muisto joka tekee kipeää".

Laulun ovat levyttäneet Kai Tapani, Juhamatti, Ville Leinonen, T. T. Purontaka ja Jouko Seppänen.

Lähde:

Kansalliskirjaston hakupalvelu:

https://kansalliskirjasto.finna.fi/