Laulun nimi? Ei ole mulle kauhalla annettu eikä lapsena varovasti kannettu jne. Saako mainittua kasettia jossa levy on mistään?

Kysytty

Laulun nimi? Ei ole mulle kauhalla annettu eikä lapsena varovasti kannettu jne. Saako mainittua kasettia jossa levy on mistään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulun nimi on "Mun on niin kiva olla". Esittäjä on Irwin Goodman. Valitettavasti en löytänyt kasettia, jossa laulu olisi, mutta se sisältyy cd-levyyn "Erikoiset" (Warner Music Finland, 2001). Cd-levy kuuluu Kankaanpään kaupunginkirjaston kokoelmaan. Saatavuuden voi tarkistaa kirjaston ainestohausta: http://212.86.15.70/Scripts/Intro2.dll?formid=form2&sesid=1043062780 .