Lauletaanko kappaleessa "Tästä asti aikaa", että "sen yhden hepun kotona oli seinä vahvempi autoa" vai "sen yhden heebon..."?

Kysytty

Lauletaanko kappaleessa "Tästä asti aikaa", että "sen yhden hepun kotona oli seinä vahvempi autoa" vai "sen yhden heebon..."?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kolmannen naisen äänityksellä Pauli Hanhiniemi tarkkaan kuunnellen laulaa "yhden hepon kotona". Tällä tavoin teksti on painettu myös nuottikokoelmassa Ura (1999, ISMN M-55001-026-0). Toisaalta yhtyettä käsittelevällä nettisivulla sana on "hepun".

0 ääntä

Kommentit

Mitä tuo sana sitten tarkoittaa?